Klient poczty email
RRUP CRM oparty jest na systemie ról i uprawnień. Każdy użytkownik może posiadać własny zestaw ról i uprawnień, które warunkują dostęp do funkcjonalności CRM. Rola to inaczej funkcja użytkownika CRM np. Administrator. Uprawnienie z kolei to czynność, do której użytkownik może uzyskać dostęp np. generowanie oferty PDF.
Mapa uprawnień

Uwaga dostępność danych uprawnień zależne jest również od wykupionych modułów dodatkowych.
Aby odnaleźć informacje dotyczące działania danego uprawnienia, użytkownik może skorzystać ze spisu treści znajdującego się po prawej stronie dokumentacji. Spis treści umożliwia szybkie nawigowanie po różnych sekcjach dokumentacji, co ułatwia lokalizację konkretnych informacji dotyczących uprawnień, ich opisów oraz sposobu ich konfiguracji.
Dostęp do zakładki poczta e-mail
Uprawnienie umożliwia wyświetlenie i korzystanie z modułu poczty.

Pełny dostęp administracyjny do konfiguracji i wszystkich kont email
Uprawnienie umożliwia pełną konfigurację kont e-mail oraz zarz ądzanie wszystkimi skrzynkami w systemie.
Użytkownik z tym uprawnieniem widzi w ustawieniach ile skrzynek ma aktualnie dostępnych.

Konfiguracja oraz obsługa wielu skrzynek e-mail
Uprawnienie to umożliwia pełną obsługę skrzynek, ale bez przyznawania pełnego dostępu administracyjnego do wszystkich kont e-mail w systemie.